tisdag 3 januari 2012

Nyårs helgen!!!

Nyårs helgen var lugn, mysig, god mat och god dricka helt enkelt en kanon helg. Det blev tre rätters på menyn och så klart skumpa och fyrverkerier. Till förrätt fick vi avocado med räkor och löjrom, huvudrätten var en kyckling gryta med champinjoner och periskor och till det fick vi även klyft potatis och sallad och efterätten var pannacotta så maten var verkligen jätte smarrig och god kunde nog inte blivit så mycket bättre. Så jag är super nöjd med min nyårsafton.
Söndagen igår sov jag i stort sätt bort men åkte hem till stan igår kväll och såg en film innan jag gick och la mej å sov igen. Idag har jag jobbat hela dagen så skall försöka krypa ner nu så jag orkar upp tidigt imån.
Natti natti :)



Jag på nyårs afton sitter med en god drink i handen och njuter av tillvaron ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar