tisdag 24 januari 2012

En lång dag...

Ja idag har det varit en lång dag men ändå rolig och positiv. Igår jobbade jag ju kväll så var ju inte hemma förrän sent på kvällen så tror jag somnade runt halv två nån gång. I morse var det upp tidigt för att åka hem till Malin en sväng å hälsa på fick med mej lite skor ifrån henne dock var dom tyvärr för små för mej men Jolin lär ju bli glad. Sen bar det av för att fixa födelsedags present från jobbet till Susanne innan det bar av till jobbet för lite firande. Det blev som ett litet mini firande för Susanne hade bakat en jätte god choklad kaka. Sen passade jag på att ta en kaffe med henne på hennes rast och då fick jag veta att hon tappat bort min julklapp och att hon nu hittat den. Så jag fick oxå paket idag jätte roligt för Fia älskar att få paket.
Men efter som jag var uppe jätte tidigt i morse har jag ju gått lite på över trötthet idag och det gör ju till att man blir lite spralligare och lite mer flummig än vanligare, men det är smällar man får ta ibland. I morgon blir det fokus på allt här hemma då jag måste boka tvätt tid städa lite mm... Så nu säger Fia Godnatt!!!


Det här jätte fina halsbandet med tofsar på låg i paketet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar