söndag 22 januari 2012

Söndag...

Ja idag har jag haft en ganska lång sov morgon åter igen min katt väckte mej vid 12.00 nån gång. Lite väl länge för det blev till att snabba sig upp hälla i sig lite kaffe och slänga på sej lite kläder och sminka sej snabbt. Sen gav jag mej i vägen till stan för att möta min pappa å få för tidig födelsedags present jag fyller ju dock på sommaren men behöver pengar till en särskild sak just nu som jag ser fram emot starkt och kommer bli än toppen present i sej. Jag bjuds även på en fika på stan då jag inte hann äta frukost hemma innan jag gick å det blev en god räkmacka med en kopp varm choklad toppat med vispgrädde. Efter det dök min syster upp och var jätte hungrig så pappa köpte indisk mat som han skicka med oss hem så nu har vi ätit gott med. Just nu funderar vi på att ta en riktigt lång och härlig promenad då vi är ganska trötta å det är ju lite tidigt att krypa ner redan nu så lite luft behövs nog. Kram Fia

Här ser ni en trött Stina som hoppat i min
lila sparkdräkt eftersom hennes kläder är blöta.

Stina förra helgen innan vi gick ut och dansa på stan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar