tisdag 10 januari 2012

Piggare...

Japp idag känner jag mej lite piggare har nog gjort susen att jag hållit mej inne och bara tagit det lugnt å vilat i några dagar nu. Dock har jag ju varit riktigt dålig med nån slags virus med förskyldning, feber och huvudvärk. Men nu är både febern och huvudvärken borta och förskyldningen känns som om den är lite på bättringsvägen, så snart hoppas jag vara helt återställd igen. Idag har jag tagit en mini promenad till torget och mött upp min mormor som skulle till stan och handla present till min moster som fyllde 50år i söndags och till Annie som fyller 20år idag, Grattis tjejen hoppas du får en jätte bra födelsedag! I allafall hade jag inte tänkt gå ut idag heller men min mormor hade ju tagit med lite delikatesser utifrån ön som hon tillverkat själv sånt som hemma gjort äpple mos, bröd och saft med mera. Så jag var tvungen att ta mej ner till torget och hämta upp alla go saker ifrån min söta och snälla mormor. För övrigt har jag hållit mej inom hus och hemma idag med, har plockat lite här hemma, ätit mat och ringt å grattat Annie på hennes dag. Så nu blir det till att sova lite middag för Fia ;) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar