fredag 20 januari 2012

Positiv =)

Ja senaste tiden har det hänt ganska mycket positiva saker å jag har mycket positiva saker på gång men eftersom allt inte är klart än kommer jag hålla allt hemligt ett litet tag till innan jag tänker berätta vad som händer i mitt liv. Men jag känner hur den positiva energin och tänkandet har tagit över mej så just nu går jag bara runt och ler å mår hur bra som helst. Så nu håller vi tummarna och hoppas att allting kommer gå som jag vill. ;) Men man skall ju inte ropa hej för tidigt för då finns det ju risk för att man blir riktigt besviken så därför tänker jag inte ta ut nått i förskott, men lovar att berätta så snart jag kan. Nu tänker Fia hoppa i sin lila sparkdräkt igen och krypa ner under filten i soffan, se en film och njuta av en god kopp te. =) Kram Fia

Lånad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar