fredag 27 januari 2012

Fredag!!!

Då var det fredag igen å jag jobbar kväll både idag och imån så denna helgen blir en lugn helg. Det gör inte så mycket för jag har ju nått stort att se fram emot. Det är nämligen så att Fia har har ju drömmar som alla andra å en av dom drömmarna är att nån gång i livet komma utanför Europas gränser, jag har ju varit ute och rest förut men inte utanför Europa. Så går nu allt enligt planerna så åker jag tillsammans med tjejkompisar till Bali i vår. Jag ansökte om semester i veckan och fick den beviljad samt har vi nu köpt flygbiljetter och bokat ett hus som vi skall hyra på Bali, så en så länge ser allt ut att gå vår väg. Så nu vet ni en av mina hemligheter varför jag är så glad. Nu blir det lite mat och till att fixa sej innan det är dax att börja dra sej mot jobbet. Önskar er alla en riktigt trevlig helg!!! Kram Fia

Lånad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar